понедельник, 29 октября 2018 г.


Науково-методична проблема методичного сервісного центру:
«Формування професійної компетентності як необхідної умови реалізації Державних стандартів освіти шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій»

Науково-методична проблема міжшкільного методичного об'єднання  вчителів спортивно - оздоровчого циклу:
 "Вдосконалення форм і методів проведення уроків та позакласних заходів з метою формування в учнів стійкої мотивації щодо систематичних занять фізичною культурою і спортом, ведення здорового способу життя, не сприйняття шкідливих звичок"

Завдання на 2020-2021 н. р.
 • Оптимально поєднувати форми колективної, групової, парної, індивідуальної роботи учнів під час навчання.

 • Використовувати в практичній діяльності метод проектів, інтерактивні методи та прийоми навчання, інноваційні технології.

• Постійно підвищувати рівень підготовки вчителів для організації та здійснення навчально-виховного процесу.


• Проводити моніторингові дослідження якості знань з метою ліквідації прогалин у знаннях учнів.



    • Обмінюватись досвідом з колегами, відвідувати уроки колег.

  • Брати активну участь у районних та шкільних семінарах- практикумах учителів предметників.

  • Постійно знайомитися з новинами педагогічної літератури, опрацьовувати педагогічну пресу.

  • Кожному вчителю працювати над створенням своєї системи роботи, впроваджуючи ті види діяльності, завдяки яким дитина ефективно розвиватиме той тип компетентності, що їй притаманний від природи.

  • Обов’язковим елементом роботи методичного об’єднання є підготовка і участь у всіх конкурсах, олімпіадах, змаганнях, запропонованих районним і обласним відділом освіти. 

Завдання на 2019-2020 н. р.



                                                                                   
                                                                                                    
                                                                                                   
Мета міжшкільного методичного об’єднання:
Ø     активізувати творчий потенціал кожного вчителя ММО;
Ø надати допомогу вчителям у розвитку та підвищенні професійної майстерності.

Основні завдання міжшкільного методичного об’єднання:
Виходячи з аналізу за навчальний рік, методичне об’єднання у наступному 2019-2020 н.р.  буде продовжувати впроваджувати напрямки роботи:
1.   Гуманізація,  демократизація, методологічна переорієнтація навчання на розвиток особистості, забезпечення умов для реалізації індивідуальних здібностей та обдарованості учнів.
2.   Розробка найефективнішої організації роботи з обдарованими та здібними учнями.
3.   Формування духовно цілісних орієнтирів школярів на основі співпраці вчителя та учнів в умовах особистісно-орієнтованого навчання.
4. Оволодіння навичками самоаналізу, інноваційними технологіями, найдосконалішими формами, методами та прийомами роботи з учнями на уроках фізичної культури.
5.   Вивчення та впровадження кращого педагогічного досвіду роботи вчителів Долинської ОТГ для підвищення ефективності та якості навчання на уроках та в позакласній роботі.
6. Формування спортивних якостей і здібностей особистості засобами індивідуальних підходів.
7. Формування в учнів свідомого ставлення до навчання, навиків самоосвіти, саморозвитку, самовдосконалення, свідомого вибору здорового способу життя.
 8.  Формування національно-свідомої, патріотично налаштованої особистості.
 9.  Сприяння інтелектуальному та фізичному розвитку учнів на уроках фізичної  культури.

Завдання на 2018-2019 н. р.

-  вивчення документів про освіту, постанов Уряду;
-  дотримання вимог «Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти»;
- систематичне вивчення та аналіз навчальних програм, навчальних планів, підручників, методичних розробок, рекомендацій щодо вивчення предметів;
- використовувати в практичній діяльності інтерактивні методи та прийоми навчання, інноваційні технології;
- постійно підвищувати рівень підготовки вчителів для організації та здійснення навчально-виховного процесу;
-  обмінюватись досвідом з колегами, відвідувати уроки колег;
-  брати активну участь у міських та шкільних змаганнях, семінарах учителів-предметників;
-   участь  учителів у конкурсі «Учитель року».
     -   Впровадження в навчальний процес здоров’язберігаючих технологій і надання можливості учням самореалізуватись, засобами різних видів діяльності.
      -  Формування навичок самостійного орієнтування у макропросторі членів методоб’єднання.